© Jürgen Bochmann, Erlebnisheimat Erzgebirge

• 56 m
  • 689 m
  • 633 m

Tato zimní okružní túra Vás zavede na Vlasteneckou písňovou stezku, okolo rybníků Hüttenteiche, na západní okraj města Geyeru a přes cestu Anton-Günther-Weg zpět až k výchozímu bodu.

Od turistického parkoviště na ulici Zwönitzer Str. půjdete nejdříve po Vlastenecké cestě písní až k prvnímu Písňovému kameni. Zde pokračujte dolů doprava, až k idylicky položeným rybníkům Hüttenteiche. Dále půjdete doleva okolo zahrádek po označené cestě. Projdete kolem továrny Synotec a vpravo dolů budete pokračovat po cestě Pechmännelweg až do města. Když dojdete na cestu Alte Hormersdorfer Str., máte možnost odbočit doleva a projít ještě túru č. 2 - směrem k aquaparku a k přehradě Greifenbachstauweiher. Túra 3 ale pokračuje dále doprava nahoru k sáňkařské sjezdovce, okolo restaurace Zum Kapellenstein a k domu Gruppenhaus v Geyeru. Cesta Anton-Günther-Weg Vás zavede zpátky na turistické parkoviště. Zde máte také možnost navázat na túru č. 2 a nebo do městské oblasti.