© Philipp Zieger , Tourismusverband Sächsische Schweiz

• 268 m
  • 337 m
  • 116 m

Velmi krásná túra s nezapomenutelnými průhledy a výhledy do skalních světů Labských pískovců.

Ve Schmilce, na druhé straně Labe, vede trasa nejprve přes vesnici a pak prudce do kopce lesem. Na rozcestí u Zwieselhütte, přístřešku ukrytého v lese po pravé straně, pokračujeme rovně. Stejně postupujeme i na další křižovatce a stále sledujeme poměrně širokou cestu, aniž bychom se z ní odchýlili. Jakmile zvládneme stoupání, brzy se po pravé straně objeví Rauschenstein. Ve středověku byl tento stoupající vrchol občas loupežnickým hnízdem loupežníků. I když je místy kvůli štěrku dost hrbolatý, postupujeme dobře, protože je tu jen malé stoupání a klesání. Nyní procházíme kolem dalších skalních útesů k Čertově věži. Bohužel musíme překonat několik malých rychlostních prahů, které byly nainstalovány napříč cestou, aby se zabránilo erozi půdy. Čertova věž je jedním z nejvýznamnějších skalních útvarů v horách. Je škoda, že je schovaná za stromy. Jakmile zdoláte těch několik schodů, najdete zde příjemné místo k odpočinku. Pokračujte po cestě Elbleitenweg k vrcholu Schrammsteine. Křižovatku cest Schrammsteinweg opustíme po pravé straně. Výlet se nyní stává opět o něco namáhavějším s častými krátkými sjezdy a stoupáními v někdy obtížných podmínkách cesty. Občas se objevují krátké úseky s příčnými přejezdy.
Když se vedle nás po pravé straně strmě zvedá Vordere Torstein, překonáváme i tyto obtíže. Projdeme kolem takzvaného řetězu Schrammstein na rozcestí pod Schrammtorem. I zde pokračujeme rovně po široké lesní cestě. Brzy nás přivítá Falkenstein se svými asi 100 m vysokými skalními stěnami, ale my nerušeně pokračujeme směrem na Wildwiese. První odbočku necháme vlevo, protože široká cesta je pro sjezd lepší. Teprve na druhé křižovatce odbočíme směrem k velké mýtině. Nabízí nádherné panorama a je ideální pro odpočinek. Po cestě Wenzelweg se držíme západním směrem a brzy se dostaneme k Zahnsgrundu, odkud pokračujeme po silnici dále do údolí až do Postelwitzu. Půjdeme podél Labe po stezce pro pěší k přívozu, přejdeme na druhou stranu a po proudu dojdeme k železniční stanici Krippen.