© Corinna Bergelt, Greifensteinregion

Túra okolo Auerbachu

Přehledně

• Start: Turistické parkoviště Am Bahndamm, na výjezdu z města Auerbach ve směru Hormersdorf
  • Cíl: Turistické parkoviště Am Bahndamm, na výjezdu z města Auerbach ve směru Hormersdorf
  • lehké
  • 11,42 km
  • 3 hod. 5 min.
  • 154 m
  • 628 m
  • 490 m

Na této okružní trase si užijete mnoho krásných výhledů. Na posledním úseku projdete idylickou cestou lemovanou břízami, která dříve sloužila jako násep pro dřívější úzkokolejnou dráhu.

Na začátku půjdete přes polní cestu s širokým rozhledem po krajině, a dále pak přes lesní úsek až k vyhlídce Jupp´s Höh. Cesta Vás povede do kopce přes les a doprava, okolo ohrady pro lamy až na hlavní cestu. Zde se vydáte do kopce až k idylicky položenému odpočívadlu Förster Blick. Pokračujte po cestě přes les až k vyhlídce Waldesruh. Pokud si kousek zajdete kolem ulice Im Zipfel, dostanete se až k oboře Thumhof. Když pak půjdete zpátky na okružní trasu, dostanete se dále k vyhlídce Juchhöh a budete pokračovat dále přes pole. Po krátkém úseku podél cesty s pěkným výhledem na město Thum půjdete dále po polní cestě. Přejdete silnici a pokračujte po původní dráze úzkokolejky až k výchozímu bodu.