© Corinna Bergelt, Greifensteinregion

• 365 m
  • 646 m
  • 492 m

Kromě nádherných panoramatických výhledů objevíte po cestě mnoho velkých i malých zvláštností, jako je most Fuchsbrunnbrücke, socha Jezdce bez hlavy a svědectví hornické minulosti.

Od náměstí vede cesta okolo kostela Blasiuskirche ke staré dráze Stollberger Bahn. Až k odbočce do Niederzwönitzu si můžete užívat výhledy na Zwönitz a dále až k lesu Geyerscher Wald. Před kostelem Johanniskirche Vás cesta povede nahoru na šibeniční vrchol Galgenspitze s výhledem na Zwönitz a Thalheim. Když pak půjdete dále kolem rybníka Hammerteich a kolem vodopádu, dostanete se až k výšlapu k legendami opředenému Jezdci bez hlavy s novými fantastickými výhledy až k regionu Zwickauer Land. Cesta Vás pak povede z kopce do Künheide podél idylického potoka a pak opět do kopce k vyhlídce Zwönitzblick. Dále budete pokračovat ke staré železnici Scheibenberger Bahn s malou zacházkou k obdivuhodnému mostu Fuchsbrunnbrücke. S výhledem ve směru Schneeberg půjdete zpátky do Künhaide, kolem štoly Pauckner Stolln a kostela Trinitatiskirche.